Η ΝΔ ψαρεύει ψήφους με επιδοτήσεις λαγοκέφαλων…
Μετά το σκάνδαλο αγροτικών επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ, η ΝΔ ετοιμάζει επιδοτήσεις για ψάρεμα λαγοκέφαλων. Στόχος η αλίευση ψήφων ή η προστασία των θαλασσών; Εσείς πιστεύετε πως η ΝΔ θα επιδοτεί αυτούς που πραγματικά θα ψαρεύουν λαγοκέφαλους;
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί