Ηράκλειο: Καταγγέλλουν την πρωτοφανή εγκατάλειψη του «πάρκου των Ευκαλύπτων»
Ανοιχτή επιστολή προς τον Δήμο Ηρακλείου, απέστειλε η ομάδα «Ξωτικά των Ευκαλύπτων» σχετικά με την κατάσταση του «πάρκου των Ευκαλύπτων», καταγγέλλοντας πρωτοφανή εγκατάλειψη του χώρου πρασίνου και ζητώντας από τη δημοτική αρχή να προχωρήσει σε παρεμβάσεις για την βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης…
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί