Το «Στο καλό και να μας γράφεις» του Κεγκέρογλου και η Παπούρα που θυσιάζεται για… αποζημιώσεις
«Στο καλό και να μας γράφεις!»: Ο Δήμαρχος Μινώα Πεδιάδας, Βασίλης Κεγκέρογλου, «ξεσκεπάζει» τις μεθοδεύσεις Διδασκάλου για την καταστροφή της Παπούρας. Εναλλακτικές θέσεις με μεγαλύτερη ασφάλεια υπάρχουν, αλλά η επιμονή στη θυσία του μνημείου μυρίζει… αποζημιώσεις εκατομμυρίων!
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί