Το «Στο καλό και να μας γράφεις» του Κεγκέρογλου και η Παπούρα που θυσιάζεται για… αποζημιώσεις

«Στο καλό και να μας γράφεις!»: Ο Δήμαρχος Μινώα Πεδιάδας, Βασίλης Κεγκέρογλου, «ξεσκεπάζει» τις μεθοδεύσεις Διδασκάλου για την καταστροφή της Παπούρας. Εναλλακτικές θέσεις με μεγαλύτερη ασφάλεια υπάρχουν, αλλά η επιμονή στη θυσία του μνημείου μυρίζει… αποζημιώσεις εκατομμυρίων!