Χωρίς εισιτήρια για το λεωφορείο το ΠΑΓΝΗ και τα γύρω χωριά

Έχει αφήσει το Αστικό ΚΤΕΛ χωρίς εισιτήρια την περιοχή του ΠΑΓΝΗ και των γύρω χωριών; Παράλειψη ή… σκοπιμότητα για την εξτρά χρέωση της προμήθειας μέσα από το λεωφορείο;