Γιατί βάζει το ΥΠΑΑΤ διαφήμιση για την ευλογιά στην Αθήνα;

Προφανώς στην Αθήνα έχουν πολλά “πρόβατα” και βάζει το ΥΠΑΑΤ διαφήμιση για την ευλογιά στα μεγάλα ραδιόφωνα της. Τι όχι; Δεν φαντάζομαι να πιστεύει κανείς ότι πέφτει… τάισμα στα αθηναϊκά και φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ εν όψει εκλογών…