Γιατί βάζει το ΥΠΑΑΤ διαφήμιση για την ευλογιά στην Αθήνα;
Προφανώς στην Αθήνα έχουν πολλά “πρόβατα” και βάζει το ΥΠΑΑΤ διαφήμιση για την ευλογιά στα μεγάλα ραδιόφωνα της. Τι όχι; Δεν φαντάζομαι να πιστεύει κανείς ότι πέφτει… τάισμα στα αθηναϊκά και φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ εν όψει εκλογών…
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί