Μάλλον ο κ. Αλιφιεράκης ζει μακριά από επιχειρήσεις με μουσική
Θέλει κι άλλη μια θητεία στο τιμόνι του ΕΒΕΗ και κάνει ότι μπορεί για να κερδίσει την ψήφο των επιχειρήσεων διασκέδασης, αλλά… ας πάει να ζήσει πρώτα λίγο σε γειτονιά όπου λειτουργεί επιχείρηση νυχτερινής διασκέδασης και μετά τα ξαναλέμε!!!
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί