Αδιανόητη η έκταση της παρανομίας μέσα στον ΟΠΕΚΕΠΕ
Μα επιτέλους τι γινόταν στον ΟΠΕΚΕΠΕ; ήταν αυτός οργανισμός πληρωμών αγροτικών επιδοτήσεων ή μαζικής εξαπάτησης και ρεμούλας; Έχουμε κουραστεί να μετράμε Οπεκεπέδες…
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί