Αδιανόητη η έκταση της παρανομίας μέσα στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Μα επιτέλους τι γινόταν στον ΟΠΕΚΕΠΕ; ήταν αυτός οργανισμός πληρωμών αγροτικών επιδοτήσεων ή μαζικής εξαπάτησης και ρεμούλας; Έχουμε κουραστεί να μετράμε Οπεκεπέδες…