Οι Βρυξέλλες «καλούν» Αβραμό, αλλά η Αθήνα ψαρεύει λαγοκέφαλους…
Η υπόθεση Αβραμόπουλου δείχνει ότι το Qatargate δεν έχει κλείσει ούτε για τις Βρυξέλλες, ούτε για την Ελλάδα. Η ΝΔ οφείλει να άρει την ασυλία άμεσα και να σταματήσει τα πολιτικά παιχνίδια με την δικαστική «ανεξαρτησία». Αλλά και τα ΜΜΕ θα πρέπει να σταματήσουν να αποπροσανατολίζουν με λαγοκέφαλους ενώ η ελίτ συνεχίζει να παίζει με τη διαφάνεια και την διαφθορά…
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί