Οι Βρυξέλλες «καλούν» Αβραμό, αλλά η Αθήνα ψαρεύει λαγοκέφαλους…

Η υπόθεση Αβραμόπουλου δείχνει ότι το Qatargate δεν έχει κλείσει ούτε για τις Βρυξέλλες, ούτε για την Ελλάδα. Η ΝΔ οφείλει να άρει την ασυλία άμεσα και να σταματήσει τα πολιτικά παιχνίδια με την δικαστική «ανεξαρτησία». Αλλά και τα ΜΜΕ θα πρέπει να σταματήσουν να αποπροσανατολίζουν με λαγοκέφαλους ενώ η ελίτ συνεχίζει να παίζει με τη διαφάνεια και την διαφθορά…