Άντε με το καλό και στην πώληση νεφρών

Άντε με το καλό να αναπτύξουμε στην Ελλάδα και εμπόριο νεφρών τώρα που η υπουργάρα υγείας, ο Άδωνις Γεωργιάδης, ετοιμάζει εμπορική δραστηριότητα με το πλάσμα αίματος…