Άντε με το καλό και στην πώληση νεφρών
Άντε με το καλό να αναπτύξουμε στην Ελλάδα και εμπόριο νεφρών τώρα που η υπουργάρα υγείας, ο Άδωνις Γεωργιάδης, ετοιμάζει εμπορική δραστηριότητα με το πλάσμα αίματος…
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί