Ο «πολιτισμός» έφτασε με γκλόμπς και στην Γαύδο. Διώχνουν σήμερα τις ξύλινες καλύβες, τους ανθρώπους που ζούσαν ελεύθερα, για να «προστατεύσουν» το δάσος και… αύριο θα φέρουν την «ανάπτυξη» με τα πεντάστερα και τα ομπρελοκαθίσματα…
Διμοιρίες των ΜΑΤ έφτασαν σήμερα στο ακριτικό νησί για να επιβάλουν τον νόμο και τη τάξη (sic) και να πατάξουν την επιλογή ανθρώπων σε ένα διαφορετικό τρόπο ζωής, προκειμένου να ενσωματώσουν όποια ελεύθερη παραλία υπάρχει ακόμα και ό,τι ακόμα δεν έχει ξενοδοχοποιηθεί, και δεν έχει γίνει μέρος της περίφημης τουριστικής εκμετάλλευσης.



Για πρώτη φορά λοιπόν και διά της χρήσης των γλόμπς των ΜΑΤ εφαρμόστηκε στη Γαύδο ο νόμος για την δήθεν προστασία του περιβάλλοντος.
Έτσι εκδιώχθηκαν από τις ξύλινες καλύβες τους όσοι εδώ και χρόνια διέμεναν σε αυτές για να διαφυλαχτεί λέει το δάσος και να προφυλαχθεί ο κίνδυνος της πυρκαγιάς.
Ήρθε λοιπόν η ώρα για να γίνει και η Γαύδος ένα resort για τουριστική εκμετάλλευση, προμηνύοντας ένα λαμπρό μέλλον για το φυσικό περιβάλλον, το οποίο, μην φοβάστε, δεν θα το βιάσουν τα πεντάστερα, ούτε τα ομπρελοκαθίσματα. Σίγουρα…
Καληνύχτα σας…