Όλοι φωνάζουμε ότι λείπουν οι νέοι, οι άξιοι και οι γνώστες από την πολιτική. Όταν όμως ένας βραβευμένος κτηνοτρόφος με πραγματική γνώση του πρωτογενούς τομέα αναλαμβάνει Τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης, τον κατηγορούμε ότι «πουλήθηκε». Τι ακριβώς θέλαμε; Έναν ακόμα δικηγόρο που δεν έχει δει ποτέ κοπάδι;
Είδατε ένα νέο και αξιόλογο άνθρωπο να αποφασίζει να μπει στην πολιτική και πέσατε να τον φάτε
Παιδιά να ηρεμήσουμε όμως λίγο και πριν γράψουμε την κάθε αρλούμπα να σκεφτόμαστε…
Από τη στιγμή που ανακοίνωσε ο Αλέξης Τσίπρας τη σκιώδη κυβέρνηση του και γράφτηκε πως ο βραβευμένος κτηνοτρόφος και τεχνολόγος γάλακτος από την Καστοριά, με έντονη παρουσία στον αγροτικό συνδικαλισμό και τις ευρωπαϊκές αγροτικές διαβουλεύσεις, Θωμάς Μόσχος, αναλαμβάνει κομβικό ρόλο στο νέο πολιτικό εγχείρημα ως Τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης έγινε το σύστριγκλο.
Σε ομάδες αγροτοκτηνοτρόφων στα social και κάτω από αναρτήσεις ειδησεογραφικών μέσων διαβάζουμε σχόλια του στυλ: «Κρίμα πουλήθηκε κι αυτός», «εξαργύρωσε τη δημοφιλία του με μια θέση» κι άλλα πολλά και τραγικά.
Και ξέρετε γιατί είναι τραγικά;
Γιατί αυτοί που τα γράφουν μαζί με όλους εμάς που τα διαβάζουμε εδώ και χρόνια αναρωτιόμαστε που πήγαν οι νέοι, οι σωστοί, οι μορφωμένοι, οι γνώστες κάθε τομέα να αναλάβουν και να διορθώσουν τα κακώς κείμενα.
Και τώρα που βλέπουμε ένα αξιόλογο άνθρωπο να πηγαίνει στην κατάλληλη θέση έπεσαν όλοι οι απογοητευμένοι από το ήδη υφιστάμενο πολιτικό προσωπικό να τον φάνε.
Δηλαδή τι θέλατε να βάλει τομεάρχη αγροτικής ανάπτυξης έναν γιατρό; Ένα δικηγόρο; Έναν Αυγενάκη ή ένα Βορίδη;
Να βάλει κάποιον που δεν έχει δεί χωράφι και κοπάδι ζώων παρά μόνο σε φωτογραφίες;
Ή μήπως να κάνει ο Μόσχος μόνος του ένα κόμμα, όπως ακούστηκε προ μηνών, και να πάει άπατο γιατί όλοι εσείς που τον κρίνετε τώρα που πήγε στον Τσίπρα, αν προσπαθούσε μαζί με άλλους αγρότες και κτηνοτρόφους να μπει στην πολιτική δεν θα τον ψηφίζατε;
Αφήστε τον άνθρωπο, να βοηθήσει τον πρωτογενή τομέα, τον οποίο γνωρίζει καλά και κρίνετε τον αν δεν τα καταφέρει.
Μην αποθαρρύνετε τους νέους και αξιόλογους ανθρώπους να ασχοληθούν με την πολιτική, τους χρειαζόμαστε μήπως και αλλάξει κάτι σε αυτή τη ρημαδοχώρα που ζούμε.
Μην τους αποθαρρύνετε σε όποιο κόμμα κι αν εισέρχονται. Κουραστήκαμε από τους πολιτικούς δεινόσαυρους και τα λαμόγια.