58 «αθώοι» αγρότες από Κρήτη δικάζονται για φανταστικές ελιές και αμυγδαλιές σε ορεινά που δεν φυτρώνει τίποτα. Κανείς δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο. Το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ δεν είναι τυχαίο: έχει «γαλάζια» δακτυλικά αποτυπώματα και ευλογία από ψηλά. Όσο κυκλοφορούν όμως ατιμώρητοι και προκαλούν θα μας βρίσκουν μπροστά τους…
Μάθαμε την Τετάρτη πως μια νέα δίκη ξεκίνησε στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών με 58 κατηγορούμενους από την Κρήτη για παράνομη είσπραξη κοινοτικών επιδοτήσεων μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Οι 58 φέρονται να είχαν δηλώσει εκτάσεις της Καστοριάς ως βοσκότοπους και καλλιέργειες ελιάς και αμυγδάλου, σε περιοχές ορεινές όπου ούτε καν ξέρουν τι σημαίνει ελιά και αμυγδαλιά, εισπράττοντας επιδοτήσεις χιλιάδων ευρώ.
Κανείς από τους 58 δεν εμφανίστηκε αυτοπροσώπως στο δικαστήριο, καθώς όλοι εκπροσωπήθηκαν από τους συνηγόρους τους, μέσω των οποίων αρνήθηκαν τις κατηγορίες.
Προφανώς οι ελιές και αμυγδαλιές που εμφάνιζαν εκεί δηλώθηκαν από μόνες τους και εκείνοι ήξεραν μόνο να πηγαίνουν στο ΑΤΜ να εισπράττουν.
Το ζήτημα ωστόσο είναι άλλο. Αυτή είναι μια ακόμα δίκη μερικών δεκάδων «αθώων» αγροτών από την Κρήτη που αφορά στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Για ανάλογες υποθέσεις έχουν καθίσει στο εδώλιο πολλοί ακόμα αγρότες και κτηνοτρόφοι από την Κρήτη κι άλλες περιοχές της χώρας, με το ερώτημα που ανακύπτει να είναι εύλογο.
- Αν δεν υπάρχει πίσω απ αυτό το τεράστιο σκάνδαλο εγκληματική οργάνωση με κάθετη δομή τότε πως στην οργή τόσος κόσμος έμαθε την κομπίνα και την εφάρμοσε πλουτίζοντας στις πλάτες των πραγματικών αγροτών και κτηνοτρόφων;
- Αν οι απατεώνες ήταν σε ένα ή δυο φορείς που έκαναν ενεργοποιήσεις δεν θα είχαμε τόσο μεγάλο αριθμό παρανομούντων και σε τόση γεωγραφική έκταση, οπότε το κόλπο εκπορεύθηκε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Ο Οργανισμός όμως όλα αυτά τα χρόνια, που είχαμε τις μεγάλες απάτες, άλλαζε πρόσωπα στη διοίκηση του χωρίς να περιορίζεται η εξαπάτηση.
Μόνη σταθερά, το επίμαχο χρονικό διάστημα, η διακυβέρνηση από τη ΝΔ.
Πως λοιπόν εμφανίζονται υπουργοί και ο ίδιος ο πρωθυπουργός ότι δε γνώριζαν τίποτα;
Αφού το πράγμα μιλάει από μόνο του;
Κι όχι απλά μιλάει, αλλά φωνάζει γιατί η καρέκλα του ΥΠΑΑΤ πέρασε σε χέρια αδίστακτων υπουργών που δεν ήθελαν απλά να ικανοποιήσουν ένα μικρό εκλογικό κοινό, αλλά ήθελαν να βάψουν όλη την Κρήτη και την Ελλάδα μπλέ… και τα κατάφεραν, αλλά με ανήθικα μέσα και πρακτικές που πλήρωσαν οι έντιμοι αγρότες και κτηνοτρόφοι και τώρα θα πληρώσουν όλοι οι Έλληνες.
Εκείνοι όμως είναι αθώοι, λέει, επειδή το είπε μια εξεταστική στην οποία την πλειοψηφία είχε το κόμμα τους.
Κι αυτό το λένε Δικαιοσύνη και νομιμότητα και θέλουν εμείς να το καταπιούμε και να κάτσουμε στη γωνίτσα μας χωρίς να μιλάμε.
Ε, δεν θα τους κάνουμε το χατίρι, όσο κυκλοφορούν ατιμώρητοι και προκαλούν θα μας βρίσκουν μπροστά τους…