Σε στάση εργασίας προχωρούν σήμερα, Πέμπτη, οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Χανίων, καθώς διαμαρτύρονται για τις επικείμενες απολύσεις εργαζομένων, μετά την λήξη των συμβάσεων τους…
Σε στάση εργασίας προχωρούν σήμερα, Πέμπτη, οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Χανίων, καθώς διαμαρτύρονται για τις επικείμενες απολύσεις εργαζομένων, μετά την λήξη των συμβάσεων τους.
Η στάση εργασίας θα είναι συμβολική, καθώς θα ξεκινήσει από τις 11 το πρωΐ και θα διαρκέσει έως τις 12 το μεσημέρι, με πραγματοποίηση συγκάντρωσης στην Κεντρική Είσοδο του Νοσοκομείου.
Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για τις επικείμενες απολύσεις των εργαζομένων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, στην καθαριότητα, την φύλαξη και την σίτιση καθώς λήγουν οι συμβάσεις τους.
«Αντιδρούμε στην πολιτική της κυβέρνησης που θέλει την είσοδο των εργολάβων στα Νοσοκομεία και την απόλυση τόσων εργαζομένων!! Καμία απόλυση – Κανένας εργολάβος στους χώρους υγείας – Άμεσες προσλήψεις», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.