Για μεθωδεύσεις της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, κάνει λόγο η Ενωση Γονέων Χανίων, αναφορικά με την κατανομή και τις μετακινήσεις των μαθητών σε διαφορετικά σχολεία, από αυτά που θα έπρεπε σύμφωνα με τους τόπους κατοικίας τους…
Για μεθωδεύσεις της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, κάνει λόγο η Ενωση Γονέων Χανίων, αναφορικά με την κατανομή και τις μετακινήσεις των μαθητών σε διαφορετικά σχολεία, από αυτά που θα έπρεπε σύμφωνα με τους τόπους κατοικίας τους.
Οι γονείς εκφράζουν σε ανακοίνωσή τους την αναστάτωσή τους, σημειώνοντας ότι παιδιά από το Δημοτικό Σχολείο στις Στέρνες και τον Παζινό, δεν εγγράφονται στο Γυμνάσιο Ακρωτηρίου αλλά σε αυτό της Σούδας.
Επίσης, μαθητές από το Γυμνάσιο Κουνουπιδιανών εγγράφονται στο 4ο ΓΕΛ (Αμπεριά) και όχι στο ΓΕΛ Ακρωτηρίου, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
Επιπλέον, μαθητές από το 5ο Γυμνάσιο που μένουν στη Νέα Χώρα, δεν εγγράφονται στο 1ο ΓΕΛ αλλά στο 3ο ΓΕΛ Κουμπέ (που ήδη έχει 4 προκάτ αίθουσες) ενώ μαθητές από τα σχολεία Σταλού και Αγ. Μαρίνας εγγράφονται σε Βουκολιές και Κολυμπάρι.
«Ξανά οι αρμόδιοι φορείς προσπαθούν με αντιπαιδαγωγικές διαδικασίες να κάνουν τα παιδιά μας μπαλάκι του πινκ-πονκ. Φέρνουν τους γονείς στα όρια τους, τινάζοντας στον αέρα τον οικογενειακό προγραμματισμό. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ», επισημαίνει η Ένωση Γονέων .
Τέλος, καλεί όλους τους γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Δ.Δ.Ε. την Δευτέρα 22 Ιουλίου στις 11 το πρωΐ.