Γιατί όταν ακούγεται ότι κλείνουν τα Στενά του Ορμούζ, οι τιμές των καυσίμων ανεβαίνουν στο θεό σε χρόνο dt αλλά όταν η κατάσταση αποκλιμακώνεται και το πετρέλαιο πέφτει κάτω από τα 80 δολάρια σφυρίζουν αδιάφορα;
Υποχωρεί το αργό κάτω από 80 δολάρια το βαρέλι μετά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή που έδωσαν φτερά στις αγορές.
Όμως δυστυχώς στην Κρήτη οι τιμές των καυσίμων πέφτουν με ρυθμούς χελώνας.
Δυο τρία λεπτά στις περισσότερες περιπτώσεις για τα μάτια του κόσμου και για να εμφανισθεί στα πρατήρια τιμή που να μην έχει μπροστά το νούμερο 2.
Μάλιστα πετύχαμε στο ΒΟΑΚ την Κυριακή πρατήριο που είχε ακόμα την αμόλυβδη 2,13 ευρώ… προφανώς δεν είχε αντιληφθεί πως καταγράφεται πτώση στις τιμές του πετρελαίου και είπε να την κρατήσει λίγο ακόμα μπας και πάρει πίσω ο Τραμπ τη συμφωνία με το Ιράν.
Εύλογο το ερώτημα στα χείλη όλων των οδηγών:
Γιατί όταν έχουμε αναταράξεις σε διεθνές επίπεδο, όπως είχαμε τώρα με το Ιράν και το κλείσιμο των Στενών του Ορμούζ, οι τιμές ανεβαίνουν κάνοντας σπριντ με το που μαθαίναμε μια αρνητική εξέλιξη και τώρα που έχουμε αποκλιμάκωση πέφτουν και δεν πέφτουν;
Και βγαίνουν από πάνω δημοσιεύματα και λένε στον κόσμο πως θα χρειαστεί ένας μήνας να πέσουν οι τιμές και να έλθει ξανά η αγορά καυσίμων στα ίσα της;
Αν αυτό δεν είναι πάρτι αισχροκέρδειας όλης της αλυσίδας καυσίμων στις πλάτες των καταναλωτών τότε τι είναι;
- Δεν χόρτασαν πια τα διυλιστήρια και οι μεγάλες εταιρείες καυσίμων με τόσα κέρδη που βγάζουν στις πλάτες του κοσμάκη;
- Και η κυβέρνηση που βλέπει πως ο μεγάλος εχθρός της στις εκλογές θα είναι η ακρίβεια τι κάνει; Γιατί δεν αντιδρά;
Θα μας πείτε εδώ δεν αντιδρούσε όταν οι τιμές έφθαναν τα 2,30 ευρώ το λίτρο θα αντιδράσει τώρα που πέφτει το brent κάτω από 80 ευρώ το βαρέλι να κακοκαρδίσει Motor Oil και HELLENiQ ENERGY;