cretanews.gr
+18
°
C
Μεγ.:+18
Ελάχ.:+13
Πεμ
Παρ
Σαβ
Κυρ
Τρ 23.06 2026

Το βαθύ κράτος θέλει να ξεφορτωθεί τον «Μητσοκέφαλο»

Ο Δρυμιώτης δεν λέει τίποτα τυχαία. Οι δηλώσεις του για παραπομπή Μητσοτάκη σε Ειδικό Δικαστήριο αν δεν πιάσει 25% προκάλεσαν εκνευρισμό στο Μαξίμου. Ήταν όμως δήλωση «συσπείρωσης» ή σήμα από το βαθύ κράτος ότι ο «Μητσοκέφαλος» έχει γίνει επικίνδυνος και απειλεί ακόμα και τους δικούς του;

Το βαθύ κράτος θέλει να ξεφορτωθεί τον «Μητσοκέφαλο»

Οι δηλώσεις του Ανδρέα Δρυμιώτη για ενδεχόμενη παραπομπή του Κυριάκου Μητσοτάκη σε Ειδικό Δικαστήριο, σε περίπτωση που η Νέα Δημοκρατία δεν καταφέρει να πιάσει το 25%, δεν ήταν μια απλή γκάφα ενός τηλεοπτικού σχολιαστή.

Ήταν μια προσεκτικά ζυγισμένη παρέμβαση από έναν άνθρωπο που γνωρίζει τα ενδότερα του συστήματος και σπάνια μιλάει χωρίς δεύτερη σκέψη.

Το ερώτημα που τίθεται είναι καίριο:

  • Στοχεύει στη συσπείρωση της ΝΔ, δημιουργώντας ένα δραματικό δίλημμα για τους ψηφοφόρους και τα στελέχη;
  • Ή μήπως δίνει το πρώτο δημόσιο σήμα ότι το βαθύ κράτος ετοιμάζει το έδαφος για την απομάκρυνση ενός πρωθυπουργού που έχει γίνει πλέον ανεξέλεγκτος;

Ο Μητσοτάκης ανέβηκε στην εξουσία με την ανοχή, αν όχι την ενεργή στήριξη, ισχυρών κέντρων του κατεστημένου. Υποσχέθηκε εκσυγχρονισμό, αλλά στην πράξη οικοδόμησε ένα υπερσυγκεντρωτικό μοντέλο εξουσίας, όπου τα πάντα περνούν από το γραφείο του και των στενών συνεργατών του.

Επιτελικό κράτος το λένε… και καλύτερα να μην πούμε πως το λέμε, όχι μόνο εμείς, όλο αυτό, αλλά και οι ίδιοι οι νεοδημοκράτες…

Αντίπαλοι, δημοσιογράφοι, επιχειρηματίες, ακόμα και βουλευτές και υπουργοί της ίδιας της παράταξης βρέθηκαν αντιμέτωποι με μηχανισμούς πίεσης, διαρροές, και σε αρκετές περιπτώσεις με την αίσθηση ότι παρακολουθούνται ή εκβιάζονται.

Αυτός ο… «λαγοκέφαλος» της πολιτικής σκηνής καταβροχθίζει ό,τι βρει μπροστά του: θεσμούς, κανόνες, ισορροπίες.

Δεν μοιράζεται την εξουσία, δεν ανέχεται αντιρρήσεις, δεν αφήνει περιθώρια σε παραδοσιακούς παίκτες του συστήματος να έχουν λόγο.

Και αυτό, για το βαθύ κράτος, είναι απαράδεκτο. Και βέβαια ένας «ηγέτης» που δεν ελέγχεται είναι επικίνδυνος, ακόμα κι αν κάποτε ήταν χρήσιμος.

Αν τα ποσοστά της ΝΔ πέσουν κάτω από το κατώφλι νομιμοποίησης, το αφήγημα είναι έτοιμο:

Ο Μητσοτάκης δεν είναι απλώς ένας αποτυχημένος πολιτικός. Είναι ένας πρωθυπουργός που πρέπει να λογοδοτήσει.

Το Ειδικό Δικαστήριο είναι ο πιο κομψός τρόπος για να τον βγάλουν από τη μέση χωρίς να ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου σε μια ανοιχτή ενδοκομματική σύγκρουση.

Ο Δρυμιώτης, με την παρέμβασή του, έριξε το πρώτο βόλι. Το βαθύ σύστημα δείχνει ότι έχει αρχίσει να κουράζεται από τον άνθρωπο που κάποτε στήριξε.

Το ερώτημα δεν είναι πλέον αν ο Μητσοτάκης θα παραμείνει, αλλά πόσο χρόνο του δίνουν ακόμα πριν τον θυσιάσουν για να σώσουν το σύστημα…

Ακολουθήστε το CretaNews στα social media:

 

Ακούστε μας live στο 

Διαβάστε Ακόμα / Σχετικά Άρθρα

Trending tag icon