Την Παρασκευή φωνάζουν «να διώξουμε τους λαθρομετανάστες» και την Κυριακή τρέχουν στην εκκλησία ως «καλοί χριστιανοί». Ξεχνούν τον Χριστό που δίδασκε αγάπη, ενώ το πραγματικό ζήτημα είναι οι πολιτικοί που κερδίζουν από τα λεφτά της ΕΕ για τους μετανάστες, το λες και… υποκρισία, το λιγότερο!
Την Παρασκευή χύνουν δηλητήριο για τους “λαθρομετανάστες” και την Κυριακή τρέχουν στις εκκλησίες
Ξαφνιάστηκα δυσάρεστα τις τελευταίες ημέρες βλέποντας αναρτήσεις ανθρώπων, που προέβαλαν συστηματικά στα social media ως στοιχεία του χαρακτήρα τους την καλοσύνη και την αγάπη για τον άνθρωπο να βροντοφωνάξουν «να διώξουμε τους λαθρομετανάστες από την Κρήτη», «να τους βάλουμε σε καράβι και να τους στείλουμε πίσω στη χώρα τους», πως κινδυνεύουν οι οικογένειες τους από τους «λαθοροεισβολείς» κι άλλα τέτοια «χριστιανικά και ανθρώπινα».
Μάλιστα καλούσαν σε ξεσηκωμό τους Ηρακλειώτες και τους ζητούσαν να κατέβουν στην πλατεία Ελευθερίας για να διαδηλώσουν μαζί τους ενάντια στον «εχθρό» της πατρίδας και των αξιών τους.
Τα ίδια άτομα την Κυριακή έκαναν αναρτήσεις πως έτρεχαν στις εκκλησίες για να γιατρευτούν συγγενικά τους πρόσωπα δηλώνοντας πως είναι καλοί χριστιανοί και ο Άγιος θα τους βοηθήσει.
Ειρωνεία έτσι; Αλήθεια ξέρουν αυτοί οι άνθρωποι τι δίδασκε ο Χριστός και πως οι πράξεις τους είναι εντελώς αντίθετες με τα χριστιανικά ιδεώδη και αρχές;
Ξέρουμε όταν θα δουν το σχόλιο μας τι θα γράψουν από κάτω: «Να τους πάρετε τους λαθρομετανάστες στα σπίτια σας αφού εσείς τους αγαπάτε».
Το ζήτημα όμως κύριοι και «καλοί χριστιανοί» δεν είναι ούτε ποιος θα τους πάρει σπίτι του, ούτε ποιος θα τους φιλοξενήσει στην περιοχή του.
Το ζήτημα και ζητούμενο για όλους μας θα έπρεπε να είναι το να στραφούμε ενάντια στις πολιτικές αυτών που κυβερνούν οι οποίοι από τη μια βγαίνουν τα τηλεοπτικά παράθυρα και σου λένε για μέτρα περιορισμού και αποτροπής της έλευσης μεταναστών στην Ελλάδα κι από την άλλη λένε ω χαρώ τα τα λεφτά που εισπράττουμε από ΕΕ και διεθνείς φορείς για να έχουμε μετανάστες στη χώρα μας.
Αυτοί που χαράσσουν πολιτικές δήθεν κατά των μεταναστών είναι οι ίδιοι που τους θέλουν στην Ελλάδα για να λαμβάνουν άφθονο χρήμα, το οποίο φυσικά δεν ξοδεύουν για τους μετανάστες αλλά μπαίνει στην τσέπες επιτήδειων.
Γι αυτούς τους πολιτικούς έπρεπε να γίνονται οι διαδηλώσεις κι όχι για τις καραβιές των εξαθλιωμένων, ξυπόλητων που έρχονται στην Κρήτη γιατί τους έχουν πείσει οι δουλέμποροι πως στην Ευρώπη θα βρουν παραδείσους.
Ας κοιτάξουν λίγο τα αστυνομικά δελτία να δουν από ποιους πραγματικά κινδυνεύουν οι κόρες και οι γυναίκες τους, από ποιους κινδυνεύει η κοινωνία μας να μετατραπεί σε ζούγκλα (τι να μετατραπεί που είναι ήδη) και μετά να καταφερθούν σε βάρος των κατά τη φαντασία τους λαθροεισβολέων…