Ένας 51χρονος εργάτης Αλβανικής καταγωγής, τραυματίστηκε σοβαρά σε εργατικό ατύχημα, καθώς την ώρα που εκτελούσε εργασίες σε κολώνα της ΔΕΗ, έπεσε από μεγάλο ύψος. Νοσηλεύεται στην εντατική του Νοσοκομείου Ρεθύμνου σε σοαβρή κατάσταση…
Ένας 51χρονος εργάτης Αλβανικής καταγωγής, τραυματίστηκε σοβαρά σε εργατικό ατύχημα, καθώς την ώρα που εκτελούσε εργασίες σε κολώνα της ΔΕΗ, έπεσε από μεγάλο ύψος, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του.
Το εργατικό ατύχημα στους Αρμένους Ρεθύμνου, όταν ο άνδρας καθάριζε την κολώνα από κλαδιά παρακείμενου δέντρου.
Ο άτυχος εργάτης νοσηλεύεται στην ΜΕΘ στο νοσοκομείο του Ρεθύμνου, με σοβαρά τραύματα στον αυχένα και στη σπονδυλική στήλη και η κατάστασή του κρίνεται σοβαρή.
Με αφορμή το νέο εργατικό ατύχημα, το Συνδικάτο Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων Ρεθύμνου εξέδωσε ανακοίνωση, τονίζοντας ότι έχει καταγγείλει επανειλημμένα τι συμβαίνει στους χώρους δουλειάς, ενώ επισημαίνει ότι η υποστελεχωμένη Επιθεώρηση Εργασίας, δεν κάνει αρκετούς ελέγχους.