Ο Αλέξης ζητά συγνώμη και από τους καναλάρχες στο βιβλίο του…
Η "μετωπική σύγκρουση" του 2016 για τις τηλεοπτικές άδειες βαφτίζεται τώρα λάθος, το λες και σήμα συστράτευσης με τους "ολιγάρχες". Γιατί πώς αλλιώς να ξαναχτίσεις την πολιτική σου “Ιθάκη”, αν δεν έχεις μαζί σου εκείνους που ελέγχουν το "σύστημα";