Οι εργαζόμενοι στο ΠΑΓΝΗ καταγγέλλουν ότι η χρόνια υποστελέχωση έχει οδηγήσει σε συσσώρευση χιλιάδων ημερών κανονικής άδειας και ρεπό που παραμένουν αδιάθετες. Όπως τονίζουν, πολλοί εργαζόμενοι αδυνατούν να πάρουν την άδεια που δικαιούνται, καθώς οι αυξημένες ανάγκες του νοσοκομείου δεν επιτρέπουν την απουσία προσωπικού…
Οι εργαζόμενοι στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ) καταγγέλλουν ότι η χρόνια υποστελέχωση έχει οδηγήσει σε συσσώρευση χιλιάδων ημερών κανονικής άδειας και ρεπό που παραμένουν αδιάθετες.
Όπως αναφέρουν, πολλοί εργαζόμενοι αδυνατούν να πάρουν την άδεια που δικαιούνται, καθώς οι αυξημένες ανάγκες του νοσοκομείου δεν επιτρέπουν την απουσία προσωπικού.
Παράλληλα, το Σωματείο Εργαζομένων επισημαίνει ότι υπάρχουν συμβασιούχοι των οποίων οι συμβάσεις έληξαν χωρίς να έχουν αποζημιωθεί για τις ημέρες άδειας που δεν έλαβαν κατά τη διάρκεια της εργασίας τους, ενώ, σύμφωνα με τις καταγγελίες, καλούνται να προσφύγουν δικαστικά για να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους.
Οι εργαζόμενοι υπογραμμίζουν ότι η κατάσταση αυτή είναι αποτέλεσμα των σοβαρών ελλείψεων προσωπικού και ζητούν άμεσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, καλύτερες συνθήκες εργασίας και την αποκατάσταση των οφειλόμενων αδειών και ρεπό.
Όπως τονίζουν, η εύρυθμη λειτουργία του δημόσιου συστήματος υγείας προϋποθέτει επαρκή στελέχωση και ουσιαστική στήριξη όσων βρίσκονται καθημερινά στην πρώτη γραμμή.