Το «δὶς ἐξαμαρτεῖν ταὐτὸν οὐκ ἀνδρὸς σοφοῦ» είχε πει κάποτε ο ποιητής Μένανδρος και δυστυχώς στη χώρα μας αυτό το ρητό δεν φαίνεται να το ακολουθούμε. Γιατί είδαμε την πρώτη αποτυχημένη διακυβέρνηση της ΝΔ και της δώσαμε και δεύτερη ευκαιρία και τώρα, κατά πως βλέπουμε, ετοιμαζόμαστε για τρίτη…
Είμαστε ένας εύπιστος και παραδόπιστος και παρτάκιας λαός κι αυτά τα στοιχεία του χαρακτήρα μας δεν βοηθούν να δούμε τη μεγάλη εικόνα.
Και η μεγάλη εικόνα είναι πως σε λίγα χρόνια οι Έλληνες δεν θα είναι νοικοκυραίοι αλλά δούλοι.
Δεν θα έχουν δική τους περιουσία, δεν θα έχουν σταθερά ένα καλό εισόδημα που θα τους επιτρέπει να ζουν άνετα αλλά θα στηρίζονται σε επιδόματα και παροχούλες λίγο πριν τις εκλογές και όταν η κυβέρνηση θα βλέπει δημοσκοπικά ζόρια.
Αυτοί που θα χαράζουν πολιτικές και θα κινούν τα νήματα στη ζωή μας θα είναι οι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι, οι οποίοι φυσικά είναι κι εκείνοι που σήμερα μας κυβερνούν πίσω από τη ΝΔ.
Αυτοί οι όμιλοι θα είναι οι ιδιοκτήτες των θαλασσών μας, των βουνών μας, των περιουσιών μας κι εμείς οι υπηρέτες τους που θα δουλεύουμε με σκυμμένο το κεφάλι.
Θα βλέπουμε τη σήψη και την επικράτηση της παρανομίας στην πολιτική ζωή και θα τη θεωρούμε κανονικότητα και ενίοτε θα διεκδικούμε απ αυτή τη σαπίλα λίγα ψίχουλα, όπως κάνουν σήμερα οι παρανομούντες του ΟΠΕΚΕΠΕ και θα κάνουν αύριο οι καινούργιοι παρανομούντες των επιδοτήσεων του λαγοκέφαλου.
Η ΝΔ του Μητσοτάκη δεν είναι μονόδρομος είναι ο δρόμος προς το χάος και την δική μας εξαθλίωση γι αυτό δεν πρέπει να της δώσουμε ξανά την εξουσία.
- Να μην ξεγελαστούμε από τις παροχές, τα ψίχουλα και τις διευκολύνσεις που θυμήθηκε μετά από 7 χρόνια να δώσει σε κατηγορίες ψηφοφόρων που την ενδιαφέρουν λίγους μήνες πριν τις εκλογές.
- Να μην έχουμε αυταπάτες πως ότι δώσει μόλις πάρει ξανά στα χέρια της τη διακυβέρνηση της χώρας θα μας τα πάρει διπλά και τρίδιπλα.
Μια κυβέρνηση βουτηγμένη στα σκάνδαλα και το φαγοπότι δεν μπορεί να είναι η λύση, είναι το πρόβλημα…