cretanews.gr
+18
°
C
Μεγ.:+18
Ελάχ.:+13
Πεμ
Παρ
Σαβ
Κυρ
Κυ 28.06 2026

Μια ζωή μπάχαλο το ελληνικό Δημόσιο

Βάζουν τους σπουδαστές του ΙΕΚ να πηγαινοέρχονται με τα πόδια στη σχολή γιατί δεν υπάρχει συγκοινωνία – Μια ζωή μπάχαλο το ελληνικό Δημόσιο, τίποτα δεν μπορεί να κάνει σωστά χωρίς να ταλαιπωρεί τους πολίτες

Μια ζωή μπάχαλο το ελληνικό Δημόσιο

Κι αναρωτιόμαστε τι είχαν κατά νου εκείνοι που όρισαν συγκεκριμένες ειδικότητες του Δημόσιου ΙΕΚ στο Ηράκλειο να κάνουν μαθήματα στις εγκαταστάσεις του 2ου Εργαστηριακού Κέντρου στην οδό Φιλικής Εταιρείας και Δαφέρμου στην Αγία Αικατερίνη Κατσαμπά;

Έχουν πάει ποτέ εκεί οι φωστήρες που το αποφάσισαν χωρίς να διαθέτουν δικό τους όχημα;

Γιατί μιλάμε για παιδιά που θα πρέπει να μετακινούνται από διάφορες περιοχές του Ηρακλείου χωρίς να υπάρχει δημόσια συγκοινωνία που να εξυπηρετεί αυτό το σημείο.

Κι όσο ο καιρός είναι καλός θα πει κανείς νέα παιδιά είναι ας περπατήσουν και λίγο. Όταν όμως θα πιάσει χειμώνας τι θα κάνουν;

Επίσης επειδή ο ορισμός του χώρου για την εκπαίδευση σπουδαστών του ΙΕΚ έγινε με καθυστέρηση, παιδιά που θα φοιτήσουν εκεί από χωριά νομίζοντας πως τα μαθήματα θα γίνονται στα κτίρια του Εσταυρωμένου φρόντισαν και νοίκιασαν σπίτια κοντά σε εκείνες τις εγκαταστάσεις.

Έτσι τώρα βρίσκονται να ζουν στην άλλη άκρη της πόλης και να μετακινούνται με τουλάχιστον δυο λεωφορεία αλλά και με πολύ περπάτημα για να φθάσουν στη σχολή τους.

Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα και πρέπει οι αρμόδιοι να βρουν μια λύση.

Έστω να υπάρξει συνεννόηση με το Αστικό ΚΤΕΛ Ηρακλείου να πηγαίνει λεωφορείο του ως το 2ο Εργαστηριακό Κέντρο.

Σε απομονωμένα σημεία δεν μπορεί να στήνεις εκπαιδευτικές δομές που δεν απευθύνονται στη γειτονιά ή αν το κάνεις αυτό πρέπει να χεις φροντίσει για τη μετακίνηση όσων φοιτούν.

Ακολουθήστε το CretaNews στα social media:

 

Ακούστε μας live στο 

Διαβάστε Ακόμα / Σχετικά Άρθρα

Trending tag icon